بررسی اجمالی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما ۱۰ روزه ست. اگه بیشتر از ۱۰ روز از خرید شما گذشته باشه، نمی‌تونیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم. برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همون شرایطی باشه که اون رو دریافت کردید. همچنین باید تو بسته بندی اصلیش باشه. برای تکمیل بازگشت، لازمه که فاکتور خریدتون رو به همراه بسته برامون ارسال کنید.

شرایط خاصی وجود داره که فقط بازپرداخت جزئی اعطا میشه:


۱. اگه مشخص باشه که محصول استفاده شده.

۲. اگه گزارش ایراد با فاصله زمانی بیش از ۳ روز از زمان تحویل گرفتن محصول باشه.

 

بازپرداخت


بعد از دریافت و بازرسی محصول ارسالی شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع بدیم که کالای برگشتی شما رو دریافت کردیم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت رو به شما اطلاع خواهیم داد. در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شه و مبلغ به حساب شما واریز میشه.

بازپرداخت دیر یا از دست رفته
اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردید، ابتدا حساب بانکی خودتون رو دوباره بررسی کنید. بعد با بانک تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود داره. اگه همه این کارها رو انجام دادید و هنوز بازپرداخت خودتون رو دریافت نکردید، لطفاً با ما در {email address} تماس بگیرید.
 
استرداد کالاهای حراجی
فقط کالاهایی با قیمت معمولی قابل استرداد هستن. اقلام حراجی قابل استرداد نیست.

 

مبادلات

 
ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به مبادله آن با همان کالا، یک ایمیل به آدرس {email address} برای ما ارسال کنید و کالای خود را به آدرس زیر ارسال کنید: {physical address}

 

هدایا

اگر کالا به عنوان هدیه برای شما ارسال شده بود (مثلا دوستتون براتون هدیه خریده و مستقیما به آدرس شما ارسال کرده)، به اندازه مبلغ محصول بازگشتی، اعتبار هدیه دریافت میکنید که بلافاصله بعد از اینکه کالای بازگشتی رو دریافت کردیم برای شما قابل استفاده خواهد بود.
اما اگه دوست شما این محصول رو به آدرس خودش ارسال کرده و بعدا به شما هدیه داده، مبلغ محصول به حساب دوستتون برگشت زده میشه.
 
ارسال و بازگردانی برای بازگرداندن
شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد هست. در صورت بازپرداخت، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر میشه. بسته به محل زندگی شما، ممکنه مدت زمانی که ممکنه طول بکشه تا محصول مبادله شده به دست شما برسه، متفاوت باشه. اگر اقلام گرون‌تری رو برمی‌گردونید، می‌تونید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما رو دریافت کنیم.
 
کمک لازم دارین؟
برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگشت با ما از طریق {email} تماس بگیرید
 

.