از اونجایی که همیشه از اولویت های اصلی ما، جلب رضایت شما مهربونا ست؛ ما همیشه تلاش میکنیم که هر سفارش تو بهترین شرایط به دستتون برسه. با این حال ممکنه به دلیل شرایطی که مرسولات پستی دارن، گاهی با مواردی رو به رو بشین که محصول دچار مشکل شده باشه. تو این مواقع میتونید از خدمات پس از فروش ما استفاده کنید. برای این منظور به موارد زیر توجه کنید:
- به محض رسیدن محصول باید عکسی از محصول به پشتیبانی واتساپ یا اینستاگرام ارسال بشه تا به وسیله تیم کارشناسی ما مورد بررسی قرار بگیره و نتیجه آن متعاقبا اعلام میشه.
- اشکالهای ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد میشه، شامل گارانتی نمیشه.
- به وجود اومدن ترکهای ریز بعد از مدت کوتاه، طبیعی هستش و به دلیل تطبیق محصول چوبی با محل جدید هستش.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیره که محصول تو کارتن و بستهبندی مناسب برگردونده بشه و دارای مسائلی مثل شکستگی یا زدگی باشه.
- درمورد محصولاتی که پلمپ هستن، پلاستیک بسته بندی نباید باز شده باشه.
- خدمات پس از فروش به صورت تعمیر و یا تعویض هستش.