ما هویت شخصی کاربران رو محرمانه میدونیم و نسبت به حفظش متعهد هستیم تا تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند رو برای همه شما دوستای خوبمون فراهم کنیم.

 

دیدگاه‌ها

وقتی که بازدیدکنندگان نظراتشون رو توی سایت می‌نویسن، ما اطلاعاتی رو که توی فرم نظرات و همچنین بازدید‌کننده‌ها ارائه می‌شه رو جمع آوری می‌کنیم مثل آدرس IP، سیستم عامل کاربر، مرورگر و… برای کمک به تشخیص هرزنامه‌ها و بهبود تجربه کاربری.

کوکی‌ها

اگه شما نظرتون رو در سایت ما ثبت کنین، برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت شما از کوکی‌ها استفاده می‌شه. استفاده از کوکی برای راحتی شما ست تا با مراجعه مجدد به سایت، بتونید سریع‌تر وارد شده و تجربه کاربری مفیدی داشته باشید. به طوری که شما برای ثبت نظر جدید یا ورود به سایت، دیگه مجبور نیستید دوباره مشخصات خودتونو وارد کنید. این کوکی‌ها یک ساله هستن و بعد از یک سال منقضی میشن.

زمان ورود به سیستم هم کوکی‌ها تنظیم شدن تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های دیگه مثل صفحه نمایش رو ذخیره کنن. اگه در زمان ورود گزینه‌ی “من را به خاطر بسپار” رو تیک بزنید، ورود شما برای دو هفته تو سایت ووداستوری ثبت میشه. اگه از حساب خودتون خارج بشین، کوکی‌های ورود حذف میشن.

اطلاعات شخصی شما

ما اطلاعات شخصی کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنن رو در بخش مشخصات کاربر (پروفایل کاربری) ارائه می‌کنیم. همه کاربرا می‌تونن اطلاعات شخصی خودشون رو در هر زمان (به جز نام کاربری) تغییر بدن. مدیران وب سایت هم می‌تونن این اطلاعات رو مشاهده و ویرایش کنن.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگه تو این سایت حساب کاربری دارید یا نظری  درج کردید، می‌تونید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه می‌داریم رو پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری اونها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی هستیم.