جلب رضایت مشتریان همواره از الویت‏‌های ووداستوری بوده است و همواره تلاش میکنیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. اگر محصول خریداری شده ایراد یا اشکالی داشته باشد:

  •  به محض رسیدن محصول باید عکسی از محصول به پشتیبانی واتساپ یا اینستاگرام ارسال شود تا توسط تیم کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن متعاقبا اعلام میگردد.
  • اشکال‏‏‌های ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل گارانتی نمی‏‏‌شود.
  • به وجود آمدن ترکهای ریز بعد از مدت کوتاه، طبیعی بوده و به دلیل تطبیق یافتن چوب با محل جدید میباشد.
  •  استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتنو بسته‌بندی مناسب بازگردانده شود، و دارای مسائلی مانند شکستگی یا زدگی باشد.
  • خدمات پس از فروش به صورت تعمیر و یا تعویض خواهد بود.